fredag 26 december 2014

Julledighet och vinter bilder

Ja då är man lite julledig  då och tiden har bara rusat iväg nu känner jag. Men hunnit med att fotografera lite nu under Julafton och Juldagen. Denna gång har jag i stort sett bara tagit naturbilder. Har lyckats få till några fina naturbilder, så kolla gärna in dom.

Dom här första bilderna är från Julafton då jag var hos min bror i Sunne och firade jul.






















Sen på Juldagen ringde väckarklockan kl:04:30 för då var det dags att göra sig i ordning för att åka till Råda kyrkan för att sjunga med kören på jul ottan. Väldigt mysigt inne i kyrkan med massa med tända ljus överallt.






Efter jul ottan så passade jag på åka iväg till Råda sjön för att fotografera. Måste säga att jag bara älskar dom här bilderna. Inte alla gånger man har tid att se en soluppgång.



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar