måndag 29 december 2014

Vikingbandy mot framtiden

Länge har jag varit intresserad av bandy, eftersom jag själv har spelat bandy med Hagfors laget Viking när vi hade lag. Men nu de två senaste åren har inte engagerat mig så mycket var det gäller bandy träning. Men nu när jag var upp och fotograferade Ungdoms laget, vilket är Vikingbandys framtid så måste jag erkänna jag är lite småsugen på att börja träna lite igen. Men det där att ställa sig i mål igen i bandy får jag se hur det blir med mina fingrar eftersom dom är såpass skadade efter alla år i bandy målet. Men lite bandy träning får det nu bli känner jag.



























Tomas Pettersson som gillar göra mål från halva plan på matcher








Ungdomsledare Lennart


Hoppas dessa ungdomar fortsätter med bandyn och i Viking så bandyn håller i sig i Hagfors.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar